Yönetimde Beşeri İlişkiler

Hedef: Yöneticilerin etkinlik ve verimliliğini artıracak çeşitli yönetim tekniklerini tanıtmak ve yönetim becerilerini geliştirmektir. Seminer bu doğrultuda Zaman Yönetimi ve Yetki Devri (Delegasyon) konularının yanı sıra, Toplantı Yönetimi; Çatışma Yönetimi, Etkin Sunuş, Aktif Dinleme, Stresle Başa Çıkma tekniklerinden birini seminer grubunun ihtiyacına göre seçmeli olarak sunmaktadır.

 

İçerik:

  • Toplantıların Amacına Ulaşmasını Engelleyen Faktörler ve Bunların İşletmede Neden Olduğu Zararlar
  • Etkin Bir Toplantı Nasıl Düzenlenir ve Yürütülür?
  • Tartışılacak Konunun Belirlenmesi ve Hazırlık
  • Toplantıya Katılacak İlgililerin Belirlenmesi
  • Gündemin Belirlenmesi
  • Toplantı Yönetimi
  • Kişilerarası İletişim
  • Motivasyon
  • Toplantı Demokrasisi
  • Sonuçların Rapor Edilmesi
  • Toplantı Uygulamaları  (Kapalı Devre TV ile Aksaklıkların Görülmesi ve Düzeltme Yollarının Tartışılması)
  • Zamanımız Niçin Yetmiyor?
  • Zaman Planlamasını Etkileyen Faktörler
  • Zaman Planlamada Değişik Yaklaşımlar
  • Yaşam Planlama Yaklaşımı
  • Zaman Planlamada Kayıt Tekniği
  • Zaman Planlamada Etkili Öneriler

 

Süre:3 Saat